התקנת מערכת סולארית בבניין משותף

התקנת מערכת סולארית בבניין משותף מחייבת הסכמת 2/3 מהדיירים. ההתקנה נועדה לניצול אנרגיית השמש המומרת לחשמל. ההשקעה הנ"ל כדאית מאחר והחיסכון מתחיל כבר מהיום הראשון. ההתקנה הינה תקנית ונעשית ברמת בטיחות גבוהה. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

התקנת מערכת סולארית בבניין משותף – על ידי צוות עבודה מוסמך

התקנת מערכת סולארית בבניין משותף נעשית על ידי צוות מיומן ותחת פיקוח הנדסי. הפאנלים חייבים להיות יציבים ומחוברים היטב לגג. לצורך קיבועם קודחים חורים ברצפת הגג. החורים הללו נאטמים לאחר מכן באמצעות חומרי איטום איכותיים למניעת נזילות לתוך המבנה. ניתן למצוא מספר סוגי פאנלים המותאמים לסוג הגג, גודלו צורתו וכדומה. לאחר ההתקנה יש צורך לתחזק את המערכת ובעיקר לנקותה מספר פעמים בשנה. הרווח הכלכלי הינו רב הודות לתפוקה המעולה שכל מערכת מספקת. היא מכסה את כל הצריכה הביתית החודשית ואף מותירה עודף חשמל הנמכר לחברת החשמל המחויבת לרכושו על פי מחירים קבועים. יוצא, איפה, כי המערכת מחזירה את ההשקעה במשך מספר שנים ומיד לאחר מכן מתחיל כל לקוח להרוויח כסף – מה שמוגדר כהכנסה פסיבית. ההמשלה מעודדת את ההשקעה הנ"ל ומחלקת הטבות רבות כמו פטור ממיסוי על ההכנסה ועוד.

הכנות והגשת בקשות

יש צורך לקבל הסכמת 2/3 מדיירי הבניין. זאת על פי חוק שנחקק בשנת 2021. יש צורך בהגשת בקשות לרשות המקומית ולחברת החשמל. יש לעקוב אחר הטיפול בבקשה עד לקבלת האישורים המתאימים. החברה יכולה לסייע בתהליך בנקודות שונות. היא מכירה את הבירוקרטיה הכרוכה בכך ויודעת להתנהל היטב מול הרשויות.

חברה בעלת יכולות מוכחות

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ  ספציפי לכל לקוח ולכל סיטואציה, עמידה בלוחות זמנים, מחירים ותנאים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים מקבלת עדכונים בחידושים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם ואת יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו