מערכת חשמל סולארית

אנרגיה סולארית היא הטכנולוגיה המשמשת לרתום את אנרגיית השמש ולהפוך אותה לשימושית. חברת מאורות אנרגיה מתחדשת אחזקות בע"מ מתקינה מערכת חשמל סולארית על גגות בתים פרטיים ומבנים מסחריים.

מאפייני מערכת חשמל סולארית

רבים מכירים את מה שנקרא פאנלים סולאריים, שנמצאים על גגות. הפאנלים מיוצרים מחומרים מוליכים למחצה כמו אלה המצויים בשבבי מחשב. כאשר אור השמש פוגע בתאים, הוא משחרר אלקטרונים מהאטומים שלהם. כשהאלקטרונים זורמים בתא, הם מייצרים חשמל.

בקנה מידה גדול בהרבה, מערכת חשמל סולארית משתמשת בטכניקות שונות כדי לרכז את אנרגיית השמש כמקור חום. לאחר מכן, החום משמש להרתחת מים כדי להניע טורבינת קיטור המייצרת חשמל באותה צורה כמו תחנות כוח פחם ותחנות כוח גרעיניות, המספקת חשמל לאלפי אנשים.

כיצד לרתום אנרגיה סולארית?

הטכניקה שעליה מבוססת מערכת חשמל סולארית כוללת שימוש במראות נעות כדי למקד את קרני השמש על מגדל אספן, שבו יושב מקלט. מלח מותך שזורם דרך המקלט מחומם להפעלת גנרטור. טכנולוגיות סולאריות אחרות הן פסיביות.

כך, לדוגמה, חלונות גדולים הממוקמים בצד שטוף השמש של בניין מאפשרים לאור השמש להקרין חומרים סופחי חום על הרצפה והקירות. משטחים אלה משחררים את החום בלילה כדי לשמור על חום הבניין. באופן דומה, צלחות סופגות על גג יכולות לחמם נוזל בצינורות המספקים לבית מים חמים.

לפני התקנת מערכת חשמל סולארית, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה מתקינים מוכרים להשוואה ובחירת המערכת המתאימה ביותר לביתכם או למבנה המסחרי שלכם.

יתרונות אנרגיה סולארית

אנרגיה סולארית זוכה לשבחים כמקור דלק בלתי נדלה נטול רעש. הטכנולוגיה היא גם תכליתית. לדוגמה, מערכת חשמל סולארית מייצרת בקלות ומספקת כוח חשמלי טבעי להפעלת בתים פרטיים ומבנים מסחריים.

השימוש באנרגיה סולארית זינק בכ-20% בשנה במהלך 15 השנים האחרונות, הודות לירידת מחירים מהירה ולעלייה ביעילות.

לחברת מאורות אנרגיה מתחדשת אחזקות בע"מ יש ותק של שנים רבות בתחום, והמומחים שלנו מבצעים התקנת מערכת חשמל סולארית שתשדרג את צריכת החשמל בביתכם או בבניין המסחרי שלכם, תחסוך לכם כסף ותשרת אתכם היטב לטווח הארוך.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו