כך ניתן לחסוך בהוצאות החשמל

התקנת מערכת סולארית ביתית נועדה לניצול אנרגיית השמש לטובת ייצור חשמל. ההשקעה נחשבת למעולה בגלל שהחיסכון הכספי מתחיל מיד עם הפעלת המערכת. המדינה מעודדת את ההשקעה ומעניקה הטבות שונות. ההתקנה הינה תקנית תוך שמירה על בטיחות מרבית. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

התקנת מערכת סולארית ביתית – על כל סוגי הגגות

התקנת מערכת סולארית ביתית אפשרית על גגות שטוחים, עם שיפועים ובעלי רעפים. בכל סיטואציה ייעשה שימוש באמצעים שונים. על גג שטוח יש לקדוח חורים לרצפתו כדי להניח עוגנים לפאנלים. החורים הללו נאטמים לאחר הברגת הברגים למניעת נזילות. כל העבודות נעשות על פי תקנים קיימים ומפוקחים מבחינה הנדסית. לאחר ההתקנה יש לתחזק את המערכת על ידי ניקויה וביצוע טיפולים נדרשים. ההשקעה הנ"ל טובה בגלל שכל מערכת ביתית מספקת תפוקת חשמל גבוהה מהצרכים החודשיים. התוצאה היא ייצור עודף של חשמל הנמכר לחברת החשמל תמורת סכומים נקובים. כך מצליחה המערכת להחזיר בעצמה את ההשקעה, ולאחר מכן, יתחיל הלקוח להרוויח ממנה. הכנסה פסיבית נחשבת תמיד לטובה בגלל שהיא מתקבלת ללא מאמץ. הממשלה מעודדת את התקנת המערכות הללו גם בגלל הפחתת השימוש באנרגית דלקים לייצור חשמל. היא מעניקה הטבות שונות כולל פטור ממיסים מההכנסה הנוצרת.

תהליך מוסדר

בבית פרטי אין הגבלות משמעותיות ובדירה בבית משותף יש צורך לקבל הסכמה של 2/3 מהדיירים. כל תהליך כרוך בהגשת טפסי בקשה מהרשות המקומית וחברת החשמל. יש צורך לעקוב אחרי הבקשה ולקבל אישור סופי לפני מימוש הפרויקט. החברה המבצעת יכולה לסייע בנסיבות אלו. היא מכירה את הבירוקרטיה ויודעת להתנהל מול הרשויות.

חברה בעלת מוניטין ומסורת

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל סיטואציה, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ביצוע איכותי, ליווי צמוד וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתחדשות טכנולוגית, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית האיכותית שברשותם לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו