אנרגיה חשמלית נקייה

התקנת סולארי על הגג נעשית על ידי צוותים מקצועיים על פי תקנים קיימים. לכל פרויקט כזה נדרשת קבלת אישורים מהרשות המקומית וחברת חשמל. המטרה היא ניצול חום השמש ליצירת אנרגיה חשמלית. מדובר על השקעה כספית אשר מחזירה עצמה לאחר מספר שנים. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

התקנת סולארי על הגג – בצורה מאובטחת

התקנת סולארי על הגג חייבת להיות על פי תקנים ובצורה מאובטחת כי מדובר על מערכת שאמורה לעמוד בלחצים רבים ובפגעי מזג אוויר. ההתקנה מחייבת, בין היתר, קדיחת חורים על רצפת גגות. הצורך החשוב הינו לא לפגוע בשום צורה שהיא בתשתית הקיימת של הגג. אחת הסכנות היא לנזילות דרך נקודות הקדיחה. לבעיה כזאת קיימים פתרונות איטום טובים ושונים. את המערכות ניתן להתקין על גגות שטוחים, משופעים, עם רעפים וכדומה. יש חשיבות שהם יהיו מסיביים ויציבים לקליטת משקל הפנלים. בכל מקרה, העבודות נעשית תחת פיקוח הנדסי  הבודק כל מקרה לגופו. הלקוחות יכולים להיות פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור, חקלאים ועוד. לאחר ההתקנה יהיה צורך בתחזוקה מתאימה ובין היתר גם בניקוי שוטף של הזכוכיות וחלקים אחרים בהם. המערכות הן תקניות ואיכותיות ויכולות להחזיק מעמד שנים רבות.

חיסכון כספי ארוך טווח

מערכת כזאת חוסכת כסף במיידית. כך על ידי הפחתת ההוצאות על חשמל אותו רוכשים מחברת החשמל. מערכת כזאת היא בעלת תפוקה מעולה ומספיקה לכל צרכי הבית. במידה ונוצר הפרש הוא יכול להימכר לחברת החשמל על פי מחירון ידוע. כך שלאורך שנים ההשקעה אף מחזירה עצמה וניתן להרוויח עליה. תהליך ההקמה כרוך בהגשת טפסי בקשה וקבלת אישורים והחברה יכולה לסייע בכך.

חברה ידועה

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל מצב, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי צמוד וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית האיכותית הקיימת שברשותם לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו