דרך טבעית ובריאה יותר עבור הסביבה לייצר חשמל

אנשים רבים מוצאים את עצמם בוחנים לעומק את האפשרות של התקנת מערכת סולארית בשטח או על הגג שברשותם. יש לא מעט שיקולים שיכולים לגרום לאנשים לחשוב על כך – נושאים סביבתיים ורצון למצוא דרך טבעית ובריאה יותר עבור הסביבה לייצר חשמל ואנרגיה ירוקה, רצון לעשות שימוש יעיל ומועיל בשטח הפנוי שיש, כך או כך – יש הרבה יתרונות בהתקנת מערכות כאלה ולא בכדי אפשר לראות אותן בהרבה מאד מקומות בשנים האחרונות, בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, חשוב מאד – אם יש לך גג פנוי בבית או בעסק אנחנו ממליצים בחום ומזמינים אותך לשקול להצטרף להשקעה בטוחה – כמו עשרות אלפי מבנים ברחבי הארץ.

למי כדאי לשקול התקנת מערכת סולארית?

התקנת המערכת לא מתאימה או נכונה עבור כל אחד ויש הרבה נושאים לבחון לעומק לפני שמקבלים את ההחלטה לעשות את זה. התקנת מערכת סולארית כרוכה בעלויות לא נמוכות ולכן צריך לוודא שהיא תהיה כדאית בטווח הארוך. גם מי שחושב על התקנת המערכת מתוך שיקולים סביבתיים וירוקים צריך להבין שיש כאן עלות של כמה עשרות אלפי שקלים ואף יותר מכך (תלוי שבגודל הגג ובמספר הפאנלים הסולאריים) ולכן לפני שמקבלים את ההחלטה צריך לקבל ייעוץ פרטני מאנשי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בו. באופן כללי הקריטריון הראשון במעלה הוא שטח גג גדול (מינימום 70 מ"ר).

חשיבה סביבתית – צו השעה!

בזכות התקנת מערכת סולארית אנחנו מפחיתים את התלות והעומס על משאבי טבע מתכלים שעם הזמן הולכים ואוזלים ושימוש במזהמים לייצור חשמל. בדרך זו הצרכנים של המערכות הסולאריות מייצרים אנרגיה ובכך עוזרים ומשפעים על איכות החיים של כולנו יתרה מכך –היום כבר ניתן לאגור אנרגיה ולהשתמש בה בשעות החושך ואף להטעין את הרכב החשמלי, ובכך בעצם יש לנו 3 דרכים לצרוך חשמל – רשת החשמל, ישירות מהמערכת הסולארית, וחשמל שאגרנו לשעות החושך – בישראל יש לא מעט אנשים שמתעניינים בתחום.

כל מה שתרצו לדעת על מערכות סולאריות והרבה יותר – רק אצל מאורות אנרגיה, חברה ותיקה ומקצועית בתחום המציעה שירותים והתקנות בהתאמה אישית לכל לקוח.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו