הפקת אנרגיה בדרכים ידידותיות לסביבה

יש הרבה מה לדעת, ללמוד ולהכיר כיום על הנושא של הפקת אנרגיה בדרכים ידידותיות לסביבה, כמו למשל התקנה של מערכות סולאריות מסחריות שמייצרות את החשמל עבור בעלי גגות  המוסדיים המסחריים והפרטיים. ההבדל בין מערכת מסחרית לכל האחרות זהו הפוטנציאל העסקי הטמון בגודל הגג שברשותם – גג מעל 300 מ"ר מרובע יכול להיקרא מסחרי, בגלל גודלו של הגג והרווחיות הטומנה בו מחזורי הכסף הופכים להיות עסקיים מול רשויות המס.

לאילו גופים כדאי לשקול להתקין מערכות סולאריות מסחריות?

יש לא מעט מבנים באיזורי מסחר או באיזור תעשייה בעלי גגות גדולים פנויים ואין בהם שימוש.. מערכות סולאריות מסחריות יכולות להתאים בדיוק במקרים כאלה – הפוטנציאל הברור והמיידי יכול להפוך את הגג שעד היום היה שטח "מת" – הופך להיות מקור הכנסה נוסף עם אפס התעסקות וכך גם יהיה שימוש בשטח שממילא לא היה בשימוש קודם לכן וגם אפשר יהיה להפיק מהשטח הזה לא מעט תועלת. מעבר לזה, חברה, ארגון, או עסק בעל מבנה, או אפילו מבנה פרטי שלא בשימוש, במהרה יכול להפיק הכנסות רווחיות עם תשואה גבוהה. אין ספק שיש הרבה מאד יתרונות בהתקנת מערכת שכזאת ולכן אנחנו ממליצים!

איפה אפשר לראות כבר היום מערכות סולאריות בקנה מידה רחב?

כאשר מדברים על מערכות סולאריות מסחריות אפשר לראות אותן כבר עכשיו באזורי תעשייה, מחסנים גדולים במושבים, לולים, על הגגות של מוסדות חינוך כמו בתי ספר או גני ילדים ואפילו כאלה שמותקנות על הגגות של אולמות ספורט ותרבות מטעמה של הרשות המקומית או העירונית. כל גג צריך להיבחן על מנת לבדוק אם הוא יכול להתאים להתקנת מערכת שכזאת וכך לסייע לבעלי המבנים לייצר אפיק נוסף להשקעה מניבה.

מאורות אנרגיה – הכתובת שלכם לכל ייעוץ או עניין שקשור להתקנת מערכת סולארית שמתאימות ללקוחות מוסדיים או עסקיים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו