התקנת לוחות סולאריים מחיר

התקנת לוחות סולאריים מחיר נקבע על פי סוג הפאנלים, אופי הגג עליו מתקינים, גודל המערכת הנדרשת ואלמנטים נוספים. כל התקנה תתבצע בצורה תקנית ומאובטחת כדי שיהיו עמידים בפני רוחות ופגעי מזג אוויר אחרים. מדובר על השקעה משתלמת המניבה חיסכון כספי כבר עם הפעלתה. הממשלה מעודדת יוזמות כאלו ואף מעניקה הטבות מיסוי ואחרות. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

התקנת לוחות סולאריים מחיר – על פי  תמחור שוק

התקנת לוחות סולאריים מחיר נקבע על פי התמחור הנהוג בשוק הכולל עלויות ורווחים. אחת הסיבות לכך היא התחרות הרבה בשוק צומח ומתפתח זה. יש לבצע בדיקת מחירים ולבחור את ההצעה המתאימה ביותר מבחינת כל השיקולים כולל הכספיים. בכל מקרה, מדובר בהשקעה מעולה בגלל החיסכון הכספי המיידי ומאחר ובעתיד המערכת ממספקת הכנסה פסיבית פטורה ממס לבעליה. הדבר מתאפשר בגלל שתפוקת מערכת ביתית הינה גבוהה מהצריכה החודשית. לכן, מיוצר חשמל עודף אותו מוכרים לחברת חשמל. החברה חייבת לרכוש את החשמל על פי חוק בתעריפים ידועים. כך שהמערכת אף משלמת את עלויותיה כבר מהרגע הראשון. התקנת המערכת אפשרית על כל סוגי הגגות והשיטה הנבחרת מותאמת לסוג הגג. בגג שטוח קודחים חורים לרצפה כדי להקים שם עוגנים לפאנלים. לאחר הברגת הברגים לתוכם דואגים, בעת הצורך, לאטום סביב החורים כדי למנוע כל נזילה לתוך המבנה.

חומרים תקניים איכותיים

החברה משתמשת אך ורק בפאנלים איכותיים תקניים היכולים להחזיק מעמד ללא בלאי לאורך זמן. לאחר ההקמה יש לתחזק אותה על בסיס שוטף. תהליך הקמת הפאנלים נעשה בשלבים. יש להגיש בקשות לחברת החשמל ולרשות המקומית ולקבל אישור עבורן. זהו הליך בירוקרטי מורכב שהחברה המבצעת יכולה לסייע בו.

חברה מסודרת

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח, עמידה בלוח זמנים, ליווי צמוד, מחירים נוחים וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים, בין היתר, מדאגה להתחדשות טכנולוגית, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו