חברות להתקנת פאנלים סולאריים

חברות להתקנת פאנלים סולאריים משרתות לקוחות פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. מערכות סולאריות מותקנות על גגות של בתים, מוסדות ציבור, מבנים עסקיים וחקלאיים ועוד. מטרתן הינה ניצול חום השמש ליצירת חשמל. היתרונות העיקריים הם חיסכון כספי לצד שמירה על איכות הסביבה. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

חברות להתקנת פאנלים סולאריים – מספקות שירות מקיף ויעיל

חברות להתקנת פאנלים סולאריים יכולות לספק שירות מקיף ויעיל בכל תהליך כזה. הן יכולות לייעץ רבות לגבי כדאיות הפרויקט, ההשקעה הנדרשת לעומת החיסכון הכספי, ההחזר המיידי ובטווח הזמן, הרווחים העתידיים הצפויים וכדומה. הן יכולות גם לטפל בכל ההליך הביורוקרטי הכולל הגשת בקשות לרשויות, טיפול בהן ואישורן. הן תתקנה את המערכות על פי התקנים הקיימים כולל שמירה על בטיחות מקסימלית. הפאנלים מותקנים על גגות שטוחים, עם שיפועים ורעפים ואחרים. לכל פרויקט יינתנו פתרונות התקנה אחרים. התקנה על גגות שטוחים מחייבת קדיחת חורים למשטח על מנת לייצב היטב  את בסיסי הפנלים. כל העבודה תתבצע תוך כדי שמירה על שלמות הגג. יתבצע גם איטום מתאים לחורים הנקדחים למניעת נזילות. העבודות נעשות תחת פיקוח הנדסי. המערכות המותקנות הינן איכותיות ותקניות ויהיה צורך בתחזוקה שוטפת הכוללת ניקוי פנלים ומשימות אחרות לשימורן במצב טוב.

יתרונות מעולים

היתרונות להתקנתם הם מיידיים. החיסכון הינו מהרגע הראשון. חום השמש ניתן בחינם והתפוקה מספיקה לצרכי הבית. במקרים רבים נוצרים עודפים הנמכרים לחברת החשמל. הסכומים המתקבלים מצטברים כך שההשקעה מחזירה עצמה לאחר תקופה נתונה. יתרון בולט אחר הוא בשמירה על איכות הסביבה בגלל הימנעות משימוש באנרגיה מזהמת. הממשלה תומכת בפרויקטים אלו וזאת סיבה נוספת לכדאיות הכניסה אליהם.

חברה בעלת שם

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל סיטואציה, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד יכולותיהם לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו