יצירת אנרגיית חשמל ושמירה על איכות הסביבה

התקנת פאנלים סולאריים מחיר נקבע על פי סוג הפאנלים, כמותם ואופי הפרויקט. ניתן להתקינם על גגות שטוחים, עם שיפועים, בעלי רעפים וכדומה. כך על מבנים חקלאיים, עסקיים, ציבוריים ופרטיים. המטרות העיקריות היא ניצול חום השמש ליצירת אנרגיית חשמל ושמירה על איכות הסביבה. כל פרויקט מקטין הוצאות אנרגיה וחוסך כסף. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רלוונטי.

התקנת פאנלים סולאריים מחיר – ניתן לחישוב

התקנת פאנלים סולאריים מחיר ניתן לחישוב לאחר קבלת כל הנתונים לפרויקט. כך גודל וסוג הגג, סוג הפאנלים הנדרשים והמתאימים ונתונים נוספים אחרים. החישובים הנדרשים הם לא רק לגבי העלות העכשווית אלא אמורים להיעשות על פי תפוקת החשמל שהמערכת מספקת. לרוב היא מכסה את כל הצריכה הביתית ואף מאפשרת למכור את החשמל העודף לחברת החשמל. כך ניתן לחשב את הזמן הנדרש עד להחזר ההשקעה שלאחריה אף ניתן להרוויח כסף. צריך גם לקחת בחשבון הוצאות מסוימות וקטנות בגין תחזוקת המערכת, וכמובן, אורך חייה הנמדד בעשרות שנים. ככל שהמערכת איכותית כן תחזיק מעמד ללא בלאי.  צריך עוד לציין כי הממשלה מעודדת מעבר לאנרגיה סולארית והדבר מהווה יתרון חשוב נוסף.

התקנה

ההתקנה עצמה תיעשה על פי תקנים קיימים ויינתנו פתרונות מעולים לכל סוגי הגגות. במקרים רבים יהיה צורך לקדוח חורים לתוך קרקעית הגגות כדי לייצב היטב את הפאנלים. במקרים כאלו העבודה תיעשה בזהירות רבה לשמירת שלמות חלקי הגג. בעת הצורך יתבצע איטום מעולה לסתימת החורים למניעת נזילות אפשריות לתוך המבנה. תהליך יישום המערכות כרוך בהגשת בקשות לרשות המקומית ולחברת החשמל. יש צורך לעקוב אחר הבקשות ולקבל אישורים. זאת בירוקרטיה שהחברה יכולה לסייע בה.

חברה עם ניהול איכותי

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו