יצירת אנרגית חשמל על ידי קרני השמש

התקנת קולטים סולאריים ניתנת לביצוע על כל גג כולל גגות רעפים. המטרה היא יצירת אנרגית חשמל על ידי ניצול קרני השמש. המערכות המותקנות מספקות את כל צריכת החשמל בבית והעודפים נמכרים לחברת החשמל. המשמעות היא שההשקעה במערכת מחזירה עצמה לאורך זמן. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב.

התקנת קולטים סולאריים – על ידי צוות מיומן

התקנת קולטים סולאריים חייבת להיעשות על ידי צוות מקצועי מאחר ומדובר בפרויקט מורכב. את הקולטים יש להתקין בצורה תקנית ובאופן מסיבי כדי  שיהיו מאובטחים ויוכלו לעמוד בפני פגעי מזג האוויר. במהלך ההתקנה יוצרים חורים בנקודות שונות בגג  והצורך הוא שהם לא יפגעו בשום צורה בשלמות הגג. אחת הסכנות היא חשש לנזילות מהחורים הנוצרים על רצפת הגג. קיימות דרכים מעולות לאיטום המקום כדי למנוע כל סוג של תקלה כזאת. ההתקנה מתבצעת על גגות בטון, רעפים, על מבנים חקלאיים, גגות של מוסדות ציבור ועוד. לאחריה נדרשת תחזוקה שוטפת הכוללת ניטור תקלות, ניקוי הפנלים ותחזוקה אחרת על פי הצורך. החברה עושה שימוש בפנלים תקניים ואיכותיים. מערכת סולארית טובה יכולה להחזיק מעמד עשרות שנים ללא בלאי.

תהליך ויתרונות

תהליך הקמת מערכת כרוך בבירוקרטיה מול הרשות המקומית וחברת חשמל. בין היתר מילוי טפסים, הגשתם, קבלת אישורים וכולי. החברה המבצעת יכולה לבצע את כל הפעולות הללו לטובת הלקוח. היתרונות שמספקת מערכת כזאת הם, כמובן כספיים. אבל מעבר לכך יש תרומה גדולה לשמירה על איכות הסביבה מאחר ואנרגית השמש ניתנת בחינם ונחשבת לנקייה. העובדות הן שהממשלה תומכת ביוזמות כאלו ואף מעודדת אותן, כך, שזאת סיבה טובה נוספת להשקעה במערכות אלו.

חברה בעלת מוניטין

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל סיטואציה ולקוח, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מקבלת עדכונים על חידושים, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית המעולה שברשותם לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו