כמה יעלה להתקין פאנלים סולאריים?

עלות התקנת גג סולארי נקבעת על פי סוג הפאנלים, סוג הגג, היקף העבודה ואופייה ואלמנטים נוספים. בעקרון, הפאנלים נועדו להפוך את חום קרני השמש לאנרגיית חשמל חינמית. ההתקנות נעשות בשיטות שונות. ניתן להתקין את המערכת על כל סוגי הגגות הקיימים. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב ערך.

עלות התקנת גג סולארי – נקבעת על פי חישובים מדויקים

עלות התקנת גג סולארי נקבעת על פי חישובים מדויקים הכוללים את כל האלמנטים הנדרשים. העלות יכולה להצביע גם על הכדאיות שבהתקנה נוכח החיסכון המיידי בהוצאות חשמל. תפוקת מערכת כזאת לבית קיים מכסה את הצריכה הביתית ואף מותירה עודף הנמכר לחברת החשמל. החברה מחויבת על פי חוק לרכוש חשמל ולשלם  תמורתו על פי תעריף נקוב. כך גם ניתן לבדוק במדויק את משך הזמן הנדרש להחזר ההשקעה. מעבר לזמן זה יתחיל בעל הנכס לקבל הכנסה קבועה פסיבית. החישובים כוללים גם הפחתת עלויות תחזוקה שוטפת למערכת עבור ניקוי הפנלים, תיקונים אפשריים וטיפולים שוטפים. מערכות סולריות איכותיות מחזיקות מעמד לאורך שנים וכדאי להשקיע בהן. העובדה כי הממשלה תומכת ברכישתן ואף מעודדת בכול מיני הטבות מחזקת את כדאיות ההשקעה. צריך עוד להדגיש גם כי מעבר ליתרונות כלכליים וכספיים קיים יתרון נוסף של שמירה על הסביבה.

התקנה תקנית

המערכות מותקנות בצורה מאובטחת תוך שמירה על שלמות הגג הקיים. ניתנת תשומת לב מיוחדת לאיטום חורי קדיחה המתבצעים לצורך יצירת בסיס חזק לכל פאנל. הביצוע ינוהל תחת פיקוח הנדסי. לפני הביצוע יש להגיש בקשות לרשות המקומית ולחברת חשמל ולקבל אישוריהן. החברה המתקינה יכולה לסייע  ולטפל בעניין הבירוקרטי הנ"ל.

חברה עם שירות מעולה

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ  פרטני לכל לקוח, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי צמוד וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר בתחום המגיעים מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת ואת יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו