להפוך את אור השמש לאנרגיה חשמלית ירוקה

בשנים האחרונות אפשר לראות יותר ויותר גגות או שטחים שיש עליהם פאנלים סולאריים שקולטים את האור של השמש ומאפשרים להפוך אותם לאנרגיה חשמלית וירוקה. כחלק מהניסיונות להפיק חשמל ואנרגיה שלא תוך כדי שימוש במשאבי טבע מתכלים ויקרים – בישראל יש שימוש נרחב באנרגיה סולארית בשל שעות השמש המרובות כאן. התקנת לוחות סולאריים היא גם פעולה מאוד כדאית מבחינה כלכלית, שכן לאחר זמן מה עלות ההתקנה מתקזזת אל מול הרווחים מהפקת האנרגיה והחסכון בחשבון החשמל – ומסיבות האלה הרבה אנשים מתעניינים באפשרות הזאת ובוחנים האם זה יכול להתאים להם. חברה מקצועית שעוסקת בתחום זה תדע לייעץ לפי כל מקרה לגופו.

מה התהליך של התקנת לוחות סולאריים?

לא מעט החלטות ובחינות מעמיקות צריך לבצע לפני שמחליטים על התקנת לוחות סולאריים. צריך לקבל ייעוץ פרטני מאנשי מקצוע שעובדים בחברה שמציעה את השירותים האלה והם צריכים להגיע אל המקום המדובר כדי לבחון לעומק את הנתונים הפיזיים שלו – גודל הגג, גודל חיבור החשמל  שעות אור ביחס לכיוון השמש, ועוד. להתקנה עצמה גם כן יש עלות לא נמוכה וצריך לבחון את הכדאיות הכלכלית שברוב מוחלט של המקרים התשואה להשקעה מאוד גבוהה ביחס לרוב נתיבי השקעות האחרות, כלומר כמה זמן ייקח לקזז את עלות ההתקנה ולהתחיל להרוויח. אנשי מקצוע יודעים לצפות את שנות קיזוז והחזר ההשקעה לפי נתוני הגג, ובכך אנחנו בעצם הולכים על בטוח והסיכון בהשקעה שואף לאפס.

הצורך לקחת חלק במציאת דרכים חלופיות להפקת אנרגיה

כל מי שיש לו זיקה לכדור הארץ ולנושא של חיפוש אחר דרכים להפקת אנרגיה וחשמל מכיר את האפשרות של התקנת לוחות סולאריים וירצה לבחון האם הוא יכול להתקין בעצמו בשטח שנמצא בבעלותו – גג של מבנה, גג של בית פרטי, מבנים תעשייתיים, שטח חקלאי ועוד. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי ועדכני בחברה ותיקה ומנוסה בתחום על מנת לקבל את המענה הפרטני והמתאים ביותר לכל אחד על פי הנתונים של השטח גג שבבעלותו.

מתעניינים ב התקנת פאנלים סולאריים? פנו אל מאורות אנרגיה שעוסקת בתחום זה שנים רבות ומתאימה פתרונות לכל לקוח באופן אישי על פי הצרכים, הדרישות והמאפיינים הייחודיים שלו.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו