לנצל את אנרגיית השמש ליצירת חשמל

התקנת גג סולארי מחיר נקבע על פי איכות הפאנלים, גודל המערכת, סוג הגג  ואלמנטים נוספים. ההתקנה נעשית על ידי צוותים בעלי הסמכה ונעשית על גגות שטוחים, עם שיפועים, בעלי רעפים ואחרים. השירות ניתן לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור, לחקלאים ועוד. המטרה היא לנצל את אנרגיית השמש ליצירת חשמל. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע רב חשיבות.

התקנת גג סולארי מחיר – הוגן וסביר

התקנת גג סולארי מחיר נקבע על פי עלויות העבודה בתוספת רווח לחברה. היות ומדובר על שוק תחרותי הרי שהמחירים נחשבים להוגנים וסבירים. כל לקוח יכול לעשות בדיקת מחירים ולרכוש את המערכת המתאימה לצרכיו בכל המובנים כולל הכלכליים. בעקרון, מדובר בהשקעה כדאית מאחר והיא חוסכת כסף כבר בהתחלת פעילותה. החשמל הנוצר הינו חינמי וכך נחסכות הוצאות על רכישת חשמל מחברת החשמל. יותר מכך, תפוקת מערכת לבית פרטי גבוהה משמעותית מהצריכה החודשית כך שאת החשמל העודף ניתן למכור לחברת החשמל. היא מחויבת לרכוש אותו על פי סכומים מוגדרים הקבועים בחוק. יוצא איפה שהמערכת משלמת את עצמה לאורך השנים. לאחר מספר שנים ולאחר שההשקעה הוחזרה אף יכול בעליה להרוויח כסף. ניתן לחשב בצורה מדויקת את הכדאיות כאשר בחישובים נכללים גם הוצאות על תחזוקתה וניקויה מעת לעת.

עסקה משתלמת

העסקה משתלמת בגלל הערכים הכספיים החיוביים וגם בגלל שמדובר על תרומה לאיכות הסביבה. הממשלה, כמובן, מעודדת ומחלקת הטבות. גג סולארי מותקן בצורה מאובטחת. יש צורך בקדיחת חורים הנועדה להתקנה חזקה ומסיבית העמידה בפני רוחות ופגעי מזג האוויר. החורים ייאטמו היטב למניעת נזילות לתוך המבנה. כל העבודה מתנהלת תחת פיקוח הנדסי.

חברה איכותית המנוהלת היטב

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ  ספציפי לכל לקוח, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד את התשתית הקיימת שברשותם ואת יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו