מערכות סולאריות – מה זה אומר?

התקנת מערכת סולארית ביתית מחיר נקבע על פי סוג המערכת, גודלה, סוג הגג עליו מתקינים ואלמנטים נוספים. ניתן להתקין את המערכות על גגות שטוחים, עם שיפועים, בעלי רעפים ואחרים. מטרת הקמתה היא לנצל את חום השמש ליצירת אנרגיית חשמל חינמית. מדינת ישראל מעודדת פרויקטים כאלו ואף נותנת הטבות ופטור ממיסוי על ההכנסות המתקבלות ממנה. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע חשוב.

התקנת מערכת סולארית ביתית מחיר – נוח וסביר

התקנת מערכת סולארית ביתית מחיר הינו נוח וסביר בגלל התחרות הקיימת בתחום. כל אחד יכול לערוך בדיקת מחירים ולבחור את המערכת הטובה ביותר עבורו מבחינת כל השיקולים כולל הכלכליים. התקנת המערכת נעשית בהתאם לתקנים קיימים תוך כדי הקפדה על אבטחתה. שיטות ההתקנה משתנות על פי סוג הגג. בגג שטוח, למשל, יש לקדוח חורים לתוך קרקעית הגג כדי להקים בסיסים המחזיקים את הפאנלים. חורים אלו ייאטמו לאחר הברגת הברגים כדי למנוע נזילות לתוך המבנה. לאחר ההקמה יש לתחזק כל מערכת ובעיקר לנקותה אחת לתקופה. ההשקעה כדאית בגלל שהחיסכון הכספי מתחיל מיד לאחר שהיא מתחילה לפעול. תפוקת כל מערכת גבוהה מהצריכה החודשית ולכן, תמיד יהיה חשמל עודף למכירה. חברת החשמל מחויבת לרוכשו על פי חוק בתעריפים נקובים. כך שהמערכת משלמת את עלותה לאורך זמן, ולאחר מכן, אף מתחילים להרוויח עליה. זאת נחשבת להכנסה פסיבית אותה מקבלים ללא מאמץ.

תהליך בשלבים

תהליך ההקמה נעשה בשלבים שתחילתם הגשת בקשה מהרשות המקומית וחברת החשמל. לאחר קבלת האישורים יתבצע הפרויקט במועד שנקבע על ידי שני הצדדים. החברה המבצעת יכולה לסייע כי היא מכירה את הבירוקרטיה וההתנהלות מול הרשויות.

חברה בעלת יכולות

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ לכל לקוח, ביצוע מושלם, ליווי צמוד, מחירים נוחים וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתחדשות טכנולוגית, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו להעמיד את יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו