הכל זה מלמעלה: איך הפכה התקנת מערכת סולארית מסחרית ללהיט החדש של בעלי העסקים בישראל?

כל עסק שואף לגדול ולהצליח. הצרה היא, שככל שעולות ההכנסות של העסק – גם ההוצאות עולות בהתאמה: עוד עובדים, עוד רכש, יותר ציוד ויותר הוצאות שוטפות. מה עושים? חושבים בצורה חכמה ומחפשים חיסכון קבוע שיוכל ליצור הכנסה פנויה, עבור העסק שלכם. לא, אנחנו לא מדברים על צמצום נייר הטואלט בשירותים, אלא דווקא על הקמת מערכת סולארית מסחרית מעל בניין העסק שלכם.

איך זה עובד?

עד לפני כמה שנים, אפשר היה רק לחלום על מערכת כזאת, שלא רק שתכסה את עלות ההשקעה הראשונית, אלא אפילו תייצר הכנסה פאסיבית קבועה עבור העסק למשך שנים רבות. הפיתוחים האחרונים בתחום האנרגיה הסולארית בדגש על פאנלים חדשניים עם נצילות גבוהה, המאפשרים הקמה של מערכות פוטו – וולטאיות מתקדמות בשטחי גגות מצומצמים.

המערכת הסולארית פועלת בשעות האור בלבד – ולכן היא מושלמת עבור מבנים מסחריים, מבני תעשייה ובנייני משרדים שבהם צריכת החשמל גבוהה משתלם מאוד לצמצם אותה או במקרה של מבנים שבהם הצריכה נמוכה מהרגיל, וניתן לקבל תקבולים כספיים. הלוחות הסולאריים מייצרים חשמל באמצעות קרני השמש. ברגע שצריכת החשמל בבניין גבוהה מתפוקת החשמל המופק על ידי הלוחות הסולאריים, המערכת עוברת לצריכת חשמל מחברת החשמל – באופן רגיל.

לחילופין, במידה וצריכת החשמל בבניין נמוכה מהאנרגיה שהופקה באמצעות המערכת הפוטו וולטאית, האנרגיה העודפת מועברת לחברת החשמל ותוכלו לקבל עבורה לקבל תשלומים כספיים.

משתלם להיות עסק מתקדם בישראל

אפשר להתלונן על המיסים או על התנאים לעסקים בישראל, אבל בדבר אחד אתם יכולים להרגיש ברי מזל: משתלם מאוד להתקין מערכת סולארית במדינת ישראל, בזכות הכמות הגבוהה של שעות הקרינה השנתית, עד פי 2 בהשוואה למדינות אירופה.

הפופולריות של המערכות הסולאריות נמצאת במגמת עלייה תמידית. מאחר והאנרגיה הסולארית היא ירוקה, חסכונית וחכמה. השינויים הרגולטוריים בשנים האחרונות קיצרו משמעותית את תהליך הרישוי ופשוט יותר להתקין מערכת סולארית בישראל. בקרוב צפויות להיכנס לשוק מערכות אגירה מתקדמות שיאפשרו ליצרנים לצרוך, למכור ולאגור חשמל באופן מתוחכם שימקסם אפילו עוד יותר את הרווחיות

20% תשואה כלכלית – מדהים, לא?

אין ספק כי עלויות החשמל אינן נמוכות, ומהוות מרכיב משמעותי בהוצאות של עסקים. המערכת הסולארית המסחרית מספקת לכם פתרון מעולה ומניב המייצר עבורכם חיסכון אדיר. תנו ללוח הסולארי לעבוד בשבילכם! החזר ההשקעה שלכם על התקנת מערכת סולארית מסחרית בבניין הוא תוך מספר שנים, בתשואה גבוהה מאוד של כ-20%.

בנוסף ליתרון הכלכלי העצום, ייצור אנרגיה פוטו וולטאי נחשב לנקי וירוק, וממצב את העסק שלכם כעסק חדשני, מתקדם וערכי – הפועל למען הסביבה.

למי זה מתאים?

יותר ויותר עסקים בוחרים להתקין לוחות סולאריים על גג המבנה שלהם. התקנת מערכת סולארית מסחרית הפכה למשתלמת עוד יותר בשנים האחרונות, כאשר מחירי ההתקנה צנחו באופן דראסטי וניתן לקבל מימון להתקנת המערכת מהבנקים השונים, עד כ-100% מהעלות.

העסק מכניס יותר, מוציא פחות, הטכנולוגיה הפוטו וולטאית היא חכמה ויעילה אין כל פגיעה באספקת החשמל השוטפת. ההתקנה מתאימה לכל עסק או גוף מסחרי שיש לו גג פנוי בשטח של 150 מ"ר לפחות, היתר וטופס 4 וחיבור חשמל קבוע, והוא מעוניין ליהנות מתשואה קבועה ומשתלמת, כאשר גודל המערכת מותאם לשטח הגג וצריכת החשמל של העסק.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות ולקבלת הצעה משתלמת הקליקו פה, ונחזור אליכם במהירות האור >>

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו