סוגי פאנלים המותאמים לגגות שונים

התקנת פאנלים סולאריים על הגג נועדה לניצול אנרגית השמש ליצירת חשמל. ניתן למצוא סוגי פאנלים המותאמים לגגות שונים. ההתקנות נעשות בשיטות שונות שכולן תקניות. ניתן להתקין על גגות שטוחים עם שיפועים, בעלי רעפים ועוד. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע שימושי.

התקנת פאנלים סולאריים על הגג – עם צוותי עבודה מיומנים

התקנת פאנלים סולאריים על הגג נעשית על ידי צוותי עבודה מוכשרים המקפידים על תקנים מחמירים. המערכות אמורות להיות מאובטחות ויציבות ולעמוד היטב בפני רוחות ופגעי מזג אוויר אחרים. השירות ניתן עבור גגות בתים פרטיים, של מבנים חקלאיים, עסקיים וציבוריים. החיסכון הכספי לכל בעל בית הוא מידי כי תפוקת מערכת כזאת מכסה צריכה ביתית חודשית ואף מותירה עודף למכירה. חברת החשמל מחויבת על פי חוק לרכוש חשמל עודף ומשלמת עבורו. הרעיון הוא שהמערכת מחזירה בעצמה את ההשקעה לאחר מספר שנים נתון, ומיד לאחר מכן בעליה מתחיל להרוויח כסף. ניתן לעשות חישובים מדויקים על פי הנתונים הקיימים ולברר לגבי כל הנושא. בחישובים הללו נלקחים בחשבון גם הוצאות תחזוקה שוטפות הכוללות ניקוי, טיפולים וכדומה. צריך עוד לציין כי לכל מערכת יש משך חיים נתון לפני הצורך בהחלפתה.

התקנה תקנית

ההתקנה נעשית לפי תקנים קיימים המותאמים לכל סוגי הגגות. לרוב, יהיה צורך לקדוח חורים לתוך קרקעית הגגות על מנת לאבטח את הפאנלים מפני זעזועים ורוחות. כאן יקפידו המתקינים על איטום החורים למניעת נזילות ושמירה כללית על חלקי הגג. התהליך כרוך בהגשת בקשות לרשות המקומית ולחברת חשמל. יש צורך לעקוב אחריהן עד לקבלת אישורי ביצוע. החברה המתקינה יכולה לסייע בנושא הבירוקרטי הנ"ל.

חברה עם שירות איכותי בלתי מתפשר

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ  פרטני לכל סיטואציה ולקוח, עמידה בלוחות זמנים, מחירים נוחים, ליווי ככל הנדרש וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מהתעדכנות בחידושים, ממתן שירותים מוצלחים ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הם ישמחו להעמיד יכולותיהם המוכחות לטובת אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו