fbpx

עלות התקנת מערכת סולארית

עלות התקנת מערכת סולארית נקבעת על פי מכלול של אלמנטים. כך סוג הפאנלים והרכיבים הנדרשים, סוג הגג המיועד להתקנה, גודל המערכת ועוד. בכל מקרה, מדובר בהשקעה משתלמת התורמת לחיסכון כספי כבר מהרגע הראשון. בהמשך היא גם מייצרת הכנסה פסיבית מעולה. חברת מאורות עוסקת בתחום וניתן לקבל ממנה מידע מפורט.

עלות התקנת מערכת סולארית – כדאית ביחס ליתרונות שהיא מספקת

עלות התקנת מערכת סולארית אינה חורגת משמעותית ממחירי השוק הקיימים. קיימת תחרות בריאה בענף מתפתח וצומח זה. כל מתעניין יכול ערוך סקר שווקים ולבחור לבסוף את המערכת המתאימה ביותר לצרכיו מבחינת כל השיקולים כולל הכספים. ההשקעה במערכת ביתית, למשל, משתלמת בגלל שהיא מחזירה עצמה כבר מתחילת פעולתה. היא בעלת תפוקת חשמל גבוהה מהצריכה הנדרשת ונוצרים עודפי חשמל אותם מוכרים לחברת החשמל. החברה מחויבת לרכוש אותו על פי חוק במחירים ידועים וקבועים. לאחר מספר שנים אף נוצרת הכנסה פסיבית ללא מאמץ. הממשלה מעודדת יוזמות אלו התורמות לאיכות הסביבה ותומכת על ידי מתן הטבות שונות כולל פטור ממיסים על ההכנסות הללו. התקנת המערכת אפשרית על גגות של בתים פרטיים, עסקים, מבנים חקלאיים וכדומה. היא אפשרית על גגות שטוחים, עם שיפועים, בעלי רעפים ועוד. בכל מקום תהיה שיטת התקנה אחרות. המשותף לכולן היא התקנה תקנית ומאובטחת שתאפשר לפאנלים לעמוד בפני פגעי מזג האוויר.

חומרים איכותיים

הפאנלים בהם משתמשים הינם תקניים ואיכותיים ויכולים להחזיק מעמד ללא בלאי לאורך זמן. יש לתחזקם על בסיס שוטף. תהליך הקמת המערכת נעשה במספר שלבים וראשיתם בהגשת בקשות לחברת החשמל ולרשות המקומית. יש לעקוב אחריהן עד לקבלת אישור עבודה. זהו הליך מורכב שהחברה המבצעת יכולה לסייע בו.

חברה מאורגנת היטב

חברת מאורות מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא מקיף וכולל ייעוץ, עמידה בלוח זמנים, ליווי צמוד, מחירים נוחים וכדומה. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר בתחום המגיעים, בין היתר, מהתחדשות טכנולוגית תמידית, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישרתו בשמחה אחרים.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות

צרו קשר עכשיו